Jag lever

Det ar valdigt vackert har, och valdigt o-vackert ocksa.
Jag ar lite mindre skandinaviskt blavit an nar jag kom.
Jag gor just inte sa mycket men idag tog en apa av mig ena orhanget och stoppade det i munnen efter att vi red pa elefanter.

Jag har det bra och langtar hem.

Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting
Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du vet väl att man inte får mata djuren?

2008-12-12 @ 18:54:21
Postat av: Andreas

Kan ju berätta hur det gick för ditt favvo-lag som nyss spelade.

Leksand "stars" - AIK, 1-3



..trist.

2008-12-12 @ 21:48:55
Postat av: Jenny

hej gumman! Vad kul att du har det bra! är superavundsjuk!! Hoppas ni bor bra och att käket är ok!

pusspuss

2008-12-14 @ 20:09:56
URL: http://aviline.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag vet att du är en grööön människa ^^

2008-12-16 @ 16:55:27
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0