En annan del av stranden

I lordags bytte vi hotell, nu har vi ett som kanns mer thai, pa nat satt. Man gar ratt ut till stranden i princip, helt fantastiskt. Lite lugnare har an pa White Sand Beach dar vi var forst, men det ar ratt skont. Vi lar fa var beskarda del liv och rorelse i Bangkok och overexploaterade Hua Hin sista dagarna pa resan. Pa mandag ska vi aka till en annan o, det lutar at Koh Samet som ligger narmare Bangkok.

Sen sist har vi varit ute och akt bat och snorklat en hel dag. Det var som att simma i ett valdigt stort akvarium. Fina fisken.

Vi har akt moppe runt on ocksa, men det tar mycket tid att beratta om. Kan saga att vi hade en inte sa pleasant vandring (snarare klattring) genom den thailandska djungeln for att komma till ett litet oansenligt vattenfall. Ni som kanner mig och darmed min spindelfobi, forstar nog att det var valdigt mycket gnall for valdigt lite roligt. Oerhort onodigt. Men det far anda ses som nagot positivt, jag vagade ju faktiskt! Pappa Anders sa att jag var duktig.

Idag har jag och Linus umgatts, spelat fotboll och badat och sa. Det tycker jag om.

Langtar hem till Sverige. Ar det oforskamt?

Langtar efter dig.



Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja jag vet men den bilden på mig har Anna tagit..

2008-12-19 @ 19:08:32
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Sv: Haha jag vet Johanna, precis som att jag var först med Heath Ledger ;) moahaha! Men Daniel har ju mognat. Jag hade absolut inte lagt märke till Markus för några år sedan, men när han mognade lite så förändrades allt ;)

2009-01-15 @ 11:27:36
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0