Adjö och god jul

Nu skiter jag i det här.
Jag har precis packt klart, det är snart dags för avfärd till Arlanda och imorgon vid den här tiden skiner solen.

Vet inte när ni hör av mig nästa gång men jag kommer hem efter nyår.
Ni kan ju tänka på mig på eran slaskiga julafton när jag ligger på stranden med en kall öl och sandkrabbor under fötterna.

Inget ont om den svenska julen, inte alls. Och jag hoppas ni får det riktigt mysigt. Men det ska faktiskt bli jävligt skönt att slippa det vanliga.

(Lidas, du vet vad jag vill säga)

Finns på mobilen, skicka gärna sms.

All kärlek,
er Johanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du får ha det trevligt i Thailand =) Jag ska tänka på dig när jag sitter i soffan, kollar på kalle, käkar lussebullar och julgodis, och dricker julmust ^^ Me love julen!

2008-12-06 @ 13:37:02
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Robbin

Kommer sakna ihjäl mig.

Längtar tills Januari.

Glhf baby.

<3

2008-12-06 @ 16:21:15
URL: http://winterzerotwo.blogg.se/
Postat av: Theresia

Ha det jättebra, ta hand om dig ordentligt så att du orkar åka hit och hälsa på mig igen. Saknar dig så mycket <3



God jul!

2008-12-07 @ 19:07:51
Postat av: Fannie

Hallå Johanna.

Hoppas att du mår bra :)

Min nya blogg startar upp idag klockan 16,30 kom gärna in och kika i den :)

Ha det så bra i Thailand och kom och hälsa på oss snart..

Kram

2008-12-09 @ 16:26:32
URL: http://happyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0