Äntligen har det börjat

OS är i full gång, och jag bara myser framför Olympiska studion med André Pops.
Cyklisten Emma Johansson har stått för en riktig bragd och tagit Sveriges första medalj, vilket väger upp lite att det går så trögt för fotbolls-och handbollstjejerna.

Imorgon går vi upp kl fyra och ser Josefine Lillhage och Ida Marko-Varga i semifinal på 200 fritt.
Sen ska Stefan Nystrand simma 100 m fritt men det riktigt intressanta är ju matchen mellan Sveriges och Canadas fotbollsdamer.

Finns det nån mer därute som intresserar sig för OS? Kontakta mig isåfall. Jag känner att jag drar ett väldigt stort lass själv här.

Kommentarer
Postat av: Kärve

Nej så tidigt skulle jag aldrig gå upp för nån jävla sportgrej, inte något kan få upp mig så tidigt för den delen. Haha.

2008-08-11 @ 22:24:27
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0