Trött torsdag

Jag är inte nöjd just nu, för jag kunde inte alls springa långt ikväll innan jag fick ännu mer ont i benet. Har dragit med det ett par dagar nu, men inte tänkt så mycket på det. Nu blev det värre. Det måste gå över till söndag, för då ska jag springa långt. Gbg-varvet närmar sig.

Det är dock officiellt klart att Nicklas spelar VM - och ja, kommentarer överflödiga kanske.
Tre kronor spelade ju inte särskilt bra mot Lettland idag heller, sist vann man med 8-2 och idag med 4-3, som var jättenära att bli 4-4. Tre snabba i första perioden och sen ställer man ut skridskorna. Håhåjaja. Och varför håller Wikegård fortfarande på att Tellqvist ska stå i VM? Ja, han spelar i NHL, men det kan man ju tycka är skitsamma när han är darrig och Liv är stabil. Det är inte fy skam att ha tagit sitt lag till SM-guld heller.

Jag är inte så pigg. Somnade i soffan innan så jag har inte duschat än.
Förresten så har jag bilderna från USA på datorn nu, så jag kanske lägger ut nån då och då. 

Såhär ser det ut utanför Caps-kontoret(ligger längst upp i ett köpcentrum, deras träningsrink finns där också):
image3

Och det här är Axel och i bakgrunden Lincoln Memorial i Washington:

image4

Nej, nu räcker det. Man vill ju inte likna en bilddagboksinnehavare. Men som sagt, det kommer fler sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0