Tre ord: 3-3!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alexander the Great har talat.

Nicklas the Greater också.

Superlativen kring de där pojkarna har tagit slut för länge sen.

"Har ni inte sett någon vända 3-1 så är det dags nu."


Jag kan inte fatta att jag tvivlade på det här laget. Det var helt ljuvligt inatt, och den kommande lär inte bli sämre. Sova kan man göra i Nangijala.

För aldrig mer ska jag vara realistisk. Nu tar dom hem hela skiten.

Det är därför vi älskar den här sporten. Det finns ju fan inget bättre.

Och inatt blir det åka av.


Kommentarer
Postat av: Therese

göööh, nu äre mycke sport hörru =)jag är allergisk mot sånt så jag nyser varje gång jag läser din blogg =P haha
när kommer du hem igen? krambanan!

2008-04-22 @ 22:33:29
Postat av: Johanna

Jaa jag vet, förlåt. Måste ventilera mina känslor, för den här tiden på året är den allra bästa, vettu! Klockan är 01.55 och jag sitter uppe och kollar på den sjunde matchen med Capitals. Blir intressant att jobba imorgon.
Jag är inte helt säker på när jag kommer hem än, i värsta fall blir det först när pojkarna tar studenten... Men en gång innan hoppas jag. Hör av mig om det snart.

2008-04-23 @ 01:56:41
URL: http://tramptass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0