Om du lämnade mig nu

Tröttnar aldrig på den låten. Så vansinnigt vacker. Och av fyra verser är Lasses två de bästa och sannaste, kanske ingen slump...

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va.
Jag skulle få den tiden över för mig själv som jag har sagt att jag vill ha.
Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa, om en främling lika tillitsfull som du.
Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan, om du lämnade mig nu.

Jag kanske skulle leta upp nån yngre, som en fjäder i hatten.
Dt skulle bli för tomt om ingen fanns där, som värmde mig i natten.
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du.
Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.

Kommentarer
Postat av: Maliin

fin blogg kommentera gärna min ;)ha enbra kväll!

2008-04-28 @ 20:07:00
URL: http://malinalms.blogg.se
Postat av: Lovisa

Den låten är så otroligt fin! Jag tröttnar heller aldrig på den!

2008-04-30 @ 17:44:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0