Nice, huh?

Jag mår bra, även fast Capitals förlorade idag och det är söndagkväll och jag borde sova för länge sen.

Ny design på min blogg, snyggt va?:D Tack Kärve.

I helgen (som förresten var väldigt trevlig, Kungsör i mitt hjärta) konstaterade vi återigen hur sjukt dålig jag blir på bild jämt. Till och med när jag är beredd, så det kan ju inte bero på det. Jag har en ny teori:

Jag KAN inte vara seriös på kort.

Jag tycker det känns skitdumt att vara beredd. Att smila upp sig och pluta upp sig och titta åt ett annat håll och visa sin bättre halva av kroppen eller vad det nu är alla normala människor gör. Det enda jag vill göra är att räcka ut tungan eller göra en grimas eller slicka nån på kinden eller larva mig på nåt annat sätt, annars känns det så... fånigt. Jag kan verkligen inte vara seriös på kort.

Så ni får gärna berätta för mig hur man gör.

Och den som lyckas ta en riktigt bra bild på mig som jag kan ha här på bloggen får 100 spänn.

Kommentarer
Postat av: Therese

Meeen, du brukar ju posa rätt bra va? Har många kort där du sitter o kollar åt sidan, ut ur bilden, ser lite svår ut så att säga. Så du brukar visst posa lite. ;)

Jag brukar annars köra på ett stort fett flin om nån ska ta kort. Smalja så mkt man bara kan. Det är inte vackert, men bättre än o sitta o se surmulen ut! =)

Krambanan!

2008-04-18 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0