Måndag helt enkelt

Kl 05.50 - Blötsnö i ansiktet på väg till bussen. Jag hatar Göteborg.

Kl 18.10 - Över Göta älv-bron till Hisingen. Vacker stad under en vårsol som fortfarande skiner när jag åker från träningen och hem. Jag älskar Göteborg.

För övrigt var det riktigt kul att vara tillbaka på jobbet.

Ni som tycker min blogg är tråkig när det handlar om sport (typ alla som läser?), så hoppa över det inlägget då! Jag skriver faktiskt den här bloggen för mig själv, inte efter vad folk är intresserade av att läsa om. Sen är det jättekul att ni läser och kommenterar, självklart, men ni får nog leva med att jag älskar att ventilera känslor i bloggform. Och mycket känslor just nu handlar om hockey, jag är döexcited varje dag.

Ni har säkert nån att prata med era intressen om, men jag har inte det, åtminstone när det gäller hockey så har jag ingen i närheten att diskutera med. Förutom Johan förstås. Men tanken är väl lite att vi ska göra nån nytta på jobbet.

Så ingen tvingar er att läsa:) Fast jag vet nog att ni gör det ändå. Ni älskar ju er Johanna. Sportnörden Johanna :D

Förresten så kanske jag börjar blogga om Desperate Housewives nästa vecka, för då börjar en ny säsong. Att jag följer det är det enda med mig som bevisar att jag är tjej.

Ursäkta mig, nu ska jag se sista perioden av LCH-HV. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså.. den där jävla hockeyn har tagit CSI:s plats i tv-tablån! Jag säger ju att sport är blää ;P

2008-04-07 @ 21:06:20
Postat av: V

Glömde skriva mitt namn ser jag men du vet vem jag är ;) Har föresten skrivit blogg igen.. det var flera veckor sist ;)

2008-04-07 @ 21:10:28
Postat av: Kärve

Yes desperate, Weii!!! Hehe, älska de programmet. Men snart börjar hockeyvm då kan vi snacka joahnna, eller asså typ yes sverige vann och så men inte mer. hehe.

2008-04-08 @ 11:15:42
URL: http://karvegard.blogg.se
Postat av: Johanna

Ojoj, Kärve... Du har ingen aning om vad glad jag blev över vad du just lovade. Vi ska snacka om ALLT! Så börja läs på!

Fast du kanske ska hoppas att Nicklas inte är med för då kommer jag bli så väldans till mig...

2008-04-08 @ 12:53:06
URL: http://tramptass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0