LET'S GO CAPS!

Det var match mellan IFK och AIK ikväll. Får väl hoppas att AIK lämnat supportrarna hemma, för dom kan ju verkligen inte uppföra sig, det känns som om vi har konstaterat det för många gånger nu. Fattar inte folk som slänger saker på en spelare som försöker göra sitt jobb. Det är ju dessutom den egna klubben som får betala för det. Jag blir så trött.

Tänkte se Capitals - Flyers inatt, lär vara rätt trött imorgon men det får vara så, vad kan vara viktigare än hockey...? Speciellt den här tiden på året. Caps har spelat så djävulskt bra nu på slutet så jag vill inte missa mer. Det här kan ju ändå bli sista matchen för säsongen, så.... Jag skärper mig på jobbet och sover när jag kommer hem. Efter milen.

Jag försökte deklarera idag också (den sortens vuxenhet gillar jag inte...) men kyrkan hindrade mig, för de ville att jag skulle betala avgift. Screw them, säger jag bara, för det var längesen jag begärde utträde! Eller ja, flydde. 

Men nu ska jag sova och ladda inför inatt. Vi ses i Verizon Center.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0