Innan godnattsagan

De snackade om dopning på Sportspegeln, finska skidåkare och amerikanska friidrottare. Fy fan, de är inte så snygga. Det övergår mitt förstånd hur någon kan ha samvete att stå på en prispall och veta att man har fuskat sig till det. Som tur är finns det vettiga idrottare som är med i frivilligprogram mot dopning, och det snackas om att alla som är på elitnivå ska ha ett chip inopererat, så att förbundet alltid vet var han eller hon befinner sig och kan göra test när som helst. Det  är en bra idé, men det vore ju sorgligt om det skulle behövas.

Annars är det softish med fyradagarsvecka, min bror Linus, hans vän Max och jag ska på Liseberg på torsdag, trevligt värre=)

Och Franzén, The Mule, är on fire i NHL-kvarten. Det vore ju konstigt om han inte tog Detroit till semin nu och jag hoppas verkligen det blir så, eftersom de gärna får vinna Stanley Cup för min del. Finns många spelare där jag gillar.

Ha en bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0