Innan ett nytt spännande avsnitt

Det blir förmodligen min systers musikal nu istället för GöteborgsVarvet. Naturligtvis var det på samma dag.
Men det kvittar egentligen, för jag ser inte fram emot varvet så särskilt mycket. Jag är ju inte typen som springer, egentligen. Om jag känner för det så kan jag ju springa varvet nästa år. Och Sara kommer ju inte vara med i musikalen nåt mer. Min syster betyder faktiskt mest i den här frågan.

Jag bläddrade igenom klipp från Parlamentet idag, hittade flera roliga med Björn såklart, ett med Robert Gustafsson där han härmar Björn, och ett väldigt roligt med Henrik Dorsin. Jag lägger ut texten istället för klippet för jag förutsätter att alla är som mig, trötta på alla jävla youtube-klipp som folk skickar via länk på msn och säger: "Titta på det här, det är jätteroligt!"

ORKA, säger jag! YouTube är så fucking överskattat. Tänk så mycket skräp det finns där, och tar upp folks dyrbara tid. Skaffa er nåt vettigt att göra istället. Både ni som tillverkar klippen och ni som kollar på skiten.

Iallafall, det här sa Henrik och det var roligt:

Dom här 30%en som tror att man blir rik av att spela på lotto, dom ska man inte ta på allvar. Det är svennar.
Det är svennar vi pratar om här. Det är såna som går omkring i mysbrallor, jeansjacka och foppatofflor, som blev föräldrar när de var tolv år, som sitter och käkar bearnaisepizza framför Dobedo och tycker att "han är förjävla trevlig den där Kronér",  och deras favoritfilm, det är Beck - Moneyman, för dom tycker att "den är lite djup också",
dom lyssnar på Per Gessle, Tomas Ledin, för att "deras texter, dom säger ju precis som det är", deras läsvanor inskränker sig till SportExpressen, dom har en liten affisch på toaletten med små lustiga "toalettregler" som dom har köpt för 199.90 på Ica Maxi, dom är fula, blonda, korkade, enfaldiga och lata!

Och ja, alla ni som läser är ju svennar. Hur mycket av detta stämmer in på er? Två saker på mig.

Desperate Housewives har börjat. Bye for now.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag går omkring i mysbyxor och är lat ;)

2008-04-29 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0