Fredagsfunderingar

Kollar med ett halvt öga på Notting Hill för sjuttonde gången ungefär... Men den är lika bra varje gång, faktiskt. Ska man nu kolla på kärleksfilm för en gångs skull är det den man väljer.

Jag läste lite snabbt hon Kenzas blogg med, jag har ju skrivit om henne innan så jag fick väl läsa lite också och se om jag hade rätt.

Och det hade jag.
Herre min skapare så ointressant.
Dagens outfit och sånt. Vilket smink hon skulle ta med sig till en öde ö. Att hon är smal fast hon aldrig tränar och äter onyttigt varje dag, vilket är totalt hyckleri för så bra ämnesomsättning har nästan ingen. Alla kändisar säger samma sak, fast egentligen svälter de sig till döds.

Sen att vissa måste tänka på träning och kost mer än andra, det kanske stämmer. Men så extrem som hon verkar vara... Knappast.  Fast nu sabbade min vän Vikki min teori för hon sa att hon är likadan som Kenza. Nej, förresten. De är undantaget som bekräftar regeln. 

Jag läste nåt skrattretande idag också. "Cherrys hån mot Bäckström". För er som inte vet så är Don Cherry en gammal NHL-coach som nu jobbar med att bittert trycka ner nya förmågor på kanadensiska CBC. Han sa att Nicklas "bara gjort 15 mål och därför inte borde vara nominerad till Årets Rookie". Han ville ha med målvakten Carey Price istället, vilket är i sin ordning, men inte till the Price(haha) av Nicklas.

Men tydligen så är det skitsamma att Nicklas blev tvåa i poängligan för rookies med 14 mål och 55 assist.
Det är skitsamma att han var en av dem som tog Washington till slutspel.
Det är skitsamma att han spelat center i förstafemman med en av världens bästa spelare sitt allra första år i NHL - och gjort succé.
Det är skitsamma att resten av världen berömmer honom som bara den.
Det är skitsamma att han är GRYMMAST.

Men det är väl bara målen som betyder nåt, I guess.
Äh, Cherry ska alltid göra tvärtom. Screw him. Han får väl stå där med lång näsa när Nicklas gör det avgörande målet mot Canada i VM. Kanske på Carey Price.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan för en gångs skulle verkligen hålla med dig om något och det är att notting hill är en extremt bra film :D haha!

2008-04-26 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0