Ensam dum valborgkväll

Träningsabstinens, för nu har jag inte tränat på en dag. Fanns inget pass på Friskis efter tre för att det är dum valborgsdag, och jag kan inte springa för mitt jävla ben. I hate it.

Sen hade varit kul att se cortégen ikväll, men jag somnade, och sen har jag tvättat och städat, duktiga Johanna. Dessutom hade jag ingen att gå med, så. Jag får läsa om det i tidningen imorgon. För er som inte är härifrån så har förstaårsstudenterna på Chalmers en cortége genom stan varje valborg, ett slags tåg där de driver med aktuella människor och saker som hänt under det gångna året. Jag har faktiskt aldrig sett den, även fast jag har varit här så mycket i tre år. Nästa gång kanske.

Stenhård uppladdning inför VM på lördag, då orkar man faktiskt inte så värst mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Cool header!

2008-04-30 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0