Carolina Gynning är en oförtjusande människa

Min vän Kärve har en trevlig blogg, karvegard.blogg.se, och jag bad henne förklara för mig varför Carolina Gynning är en så förtjusande människa som Kärve tycks tycka. Hon skrev inlägget, och jag skriver nu ett litet svar på tal.

Ni vet ju redan vad jag tycker om människan, men ämnet Gynning tycks aldrig bli uttömt. För när det gäller meningsskiljaktigheter så kan man aldrig komma fram till något slut. Det är det vi har, jag och Kärve. Olika åsiker. Hon tycker en sak. Jag tycker INTE att det är intressant med israeliska uteställen, medelålders sorgliga groupies eller höra Gynning kraxa fram nån slags "låt". Jag tycker INTE att hon är en god förebild för det hon gör är inte att visa att ingenting är omöjligt. Det hon visar är att det är utseendet som spelar roll och att i det här landet kan man få ett eget program av att visa tuttarna i "stänga-in-sig-i-100-dagar-utan-heder".
 
Jag såg det där programmet när hon ville bli kändis i USA, hon trodde ju verkligen att det skulle hjälpa att folk känner till henne i Sverige, att hon skulle kunna få ett toppjobb i Hollywood direkt. Det är lite annorlunda på andra sidan Atlanten, gumman. Där måste alla börja från 0. Där betyder svenska löpsedlar INGENTING.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det som stör mig mest med henne är att jag tror att hon är smart och bra egentligen. Det har folk sagt som har snackat med henne också, att hon är helt vanlig och så bakom kameran, men framför kameran blir hon megafjanten. Jag tror att hon tror att hon måste bete sig som en bimbo för att folk ska gilla henne. Det tycker jag helt enkelt visar på ett riktigt dåligt självförtroende och en förvrängd självbild, och sånt kan man jobba med.

Jag råder dig att göra det, Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0