Återigen Nicklas

Alltså, förlåt. Men jag kan inte sluta tänka på hur grym den här killen är och jag måste få ut det på nåt sätt.

Läser i Bjurmans NHL-blogg om glädjen i Caps omklädningsrum efter segern i förrgår. Ville jag inte vara i Washington tillräckligt innan så vill jag det nu. 

Per Bjurman skrev:  "Det smärtar mig att Bäckis inte värmer upp utan hjälm. Han som har en så, eh, intressant kalufs."

I Verizon Center värmer nämligen alltid tex Ovechkin upp utan hjälm och experterna tycker det är tufft.
Nicklas har ju världens intressantaste kalufs.:D

Bjurman lyckades trycka sig in i omklädningsrummet och snacka med honom efter matchen.
- Det där TV-puckshögarna...?
- Ja, det är väl mest vår femma som håller på och löjlar oss. Men fan, vi blir ju så glada!

Johanna med.

Och så har nån tjomme mage att påpeka att Nicklas inte är 21 och inte får dricka öl. Tror inte det spelar nån roll i en kokande huvudstad. Han får dricka vad han vill. Mitt blod, om det är så.

Kommer aldrig kunna sluta tänka på honom :P

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sport är tråååkigt! :P

2008-04-07 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0